Dit ga je doen
Je bent hét aanspreekpunt voor ICT-vragen van collega’s in de organisatie. Met jouw technische kennis en servicegerichte houding help je collega’s snel en doeltreffend verder. Jij vindt het leuk om dagelijks bezig te zijn met ondersteuning van collega’s en verbeteren van de interne support processen. En dat waarderen we: jij bent een onmisbare schakel op onze helpdesk. Verder ben je onder andere bezig met:
Het beantwoorden en registreren van (deels) eerstelijns en vooral tweedelijns ICT-vragen van collega’s. De eerstelijns intake wordt in toenemende mate opgepakt door AI-oplossingen.
Het oplossen van storingen aan werkplekken, software en hardware op afstand.
Het ondersteunen bij installatie en configuratie van ICT-apparatuur.
Het registreren van incidenten en meldingen in ons ITSM-pakket.
Het signaleren van structurele problemen en het aandragen van verbeterinitiatieven.
4 à 8 uur per week werk je aan teamprojecten en afdelingsdoelen, bijvoorbeeld binnen verbeterinitiatieven.
Onze successen vieren we uitgebreid. Bijvoorbeeld door samen een borrel te drinken op vrijdagmiddag of tijdens ons jaarlijkse personeelsfeest. En dan gaan we weer door naar de volgende nieuwe uitdaging.
Wat je kunt
Hoe technisch het werk ook is, het blijft mensenwerk. Jij bent het best te beschrijven als klantgericht en behulpzaam. En met jouw flexibele instelling als het gaat om je werkdagen en tijden zit het ook goed. Net als bij je collega’s. Daarnaast beschik je als vriendelijke ICT-support medewerker over:
Minimaal een mbo diploma richting ICT.
Minimaal 3 jaar ervaring als servicedesk of support medewerker.
Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
Rijbewijs B.
Goed om te weten: dit zijn onze richtlijnen. Beschik jij over andere kwaliteiten? Die ook bij deze functie passen? Geweldig! Inspireer ons met jouw sollicitatie op deze vacature.