Solliciteren
Je bent hét aanspreekpunt voor klanten met technische vragen of storingen. Jij schakelt snel, denkt oplossingsgericht en zorgt dat de juiste monteur op het juiste moment klaarstaat. Je houdt overzicht, stuurt aan en regelt alles tot in de puntjes. Jij zorgt dat service écht werkt.
Deze vacature is onderdeel van Hoppenbrouwers Thuis, onze business unit waar we dagelijks het service en onderhoud voor particulieren verzorgen. Voor problemen ben jij graag de oplossing. Een echte vraagbaak. Klanten bellen voor uiteenlopende storingen en vragen, waarbij jij fantastische service levert. Kun je het zelf oplossen op afstand? Top! Lukt dat niet? Dan regel jij direct de juiste opvolging.
Naast het oplossen van klantvragen heb je een belangrijke rol in het bestellen van materialen, het plannen van onderhoudsbeurten en het dagelijks schakelen met onze servicemonteurs. Jij zorgt dat zij precies weten waar ze moeten zijn, welke materialen nodig zijn en wat de situatie bij de klant is. Dankzij jouw overzicht en organisatie loopt de planning soepel en blijft de klanttevredenheid hoog.
Je bent dan onder andere bezig met het:
Bestellen van materialen en zorgen dat deze op tijd beschikbaar zijn voor de geplande werkzaamheden.
Inplannen van onderhoudsbeurten en bewaken van de voortgang.
Dagelijks onderhouden van nauwe communicatie met servicemonteurs zodat zij altijd goed voorbereid op pad gaan.
Beantwoorden van klantvragen en het bieden van oplossingen op afstand.
Inplannen van monteurs wanneer een storing niet direct op afstand is op te lossen.
Aansturen van servicemonteurs zodat zij geen vragen meer hebben over ‘wie, wat en waar’.
Opstellen van facturen voor de klant.
Met jouw team een belangrijke mijlpaal behaald? Yes! Dat gaan we uitgebreid vieren. Bijvoorbeeld door teamuitjes. En dan gaan we weer door, op naar een nieuwe uitdaging!
Hoe technisch het werk ook is, het blijft mensenwerk. Jij bent het best te beschrijven als klantvriendelijk, betrouwbaar én oplossingsgericht. Als het aanspreekpunt voor klanten kan jij goed luisteren en je verplaatsten in de ander. Daarnaast beschik je als vriendelijke servicecoördinator over:
Minimaal een mbo-4 diploma in een technische richting.
Kennis van werktuigbouwkundige installaties en de geldende normen op dit gebied.
Rijbewijs B.
Goed om te weten: dit zijn onze richtlijnen. Beschik jij over andere kwaliteiten? Die ook bij deze functie passen? Geweldig! Inspireer ons met jouw sollicitatie op deze vacature.
Blijf jezelf ontwikkelen bij Hoppenbrouwers. Van opleidingen tot cursussen in onze Hoppenbrouwers academy en het opdoen van werkervaring bij allerlei projecten. En ben je na een tijdje toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn er mogelijkheden om door te groeien of te specialiseren. Kansen genoeg!
Bekijk alle doorgroeimogelijkhedenWerken in Almelo is samenwerken met 100 collega’s aan techniek in de regio én daarbuiten. In hechte teams maken we installaties voor zowel bedrijven als particulieren. Bij ons krijg je vrijheid, vertrouwen en volop ruimte om te ontwikkelen.
Lees meer over deze vestiging Bereken je reistijd Deze link leidt naar een externe website en opent in een nieuw venster.
Jij werkt achter de voordeur bij mensen thuis. Van warmtepomp tot cv-ketel: jij zorgt dat installaties veilig, zuinig en comfortabel werken. Geen dag is hetzelfde en je hebt veel klantcontact. Werken in een klein team, met een groot verschil. Jij bent thuis in techniek.
Lees meer over onze Business Units
Gebruikt switch om tussen sollicitatie of bel mij terug formulier te switchen.
"*" geeft vereiste velden aan