Solliciteren
Als klantenservice Medewerker Woningcorporaties ben jij hét eerste aanspreekpunt voor bewoners van woningen die wij beheren namens woningcorporaties en VvE’s. Jij zorgt dat iedere melding snel, vriendelijk en professioneel wordt opgepakt. Of het nu gaat om een storing in een cv-ketel of het plannen van onderhoud. Jij staat klaar met een luisterend oor en een oplossingsgerichte houding.
Je registreert binnenkomende meldingen telefonisch en per e-mail in ons systeem en zorgt dat de juiste servicecoördinator van de betreffende vestiging wordt ingeschakeld. Daarbij houd je goed contact met zowel de bewoner als de service coördinator die ook schakelt met de woningcorporatie of VvE-beheerder, zodat iedereen weet wat er gebeurt en wanneer.
Je bent dus niet alleen een vraagbaak, maar ook de verbindende schakel tussen de verschillende partijen. Dankzij jouw overzicht en communicatieve vaardigheden loopt alles soepel van eerste melding tot afgeronde klus. Je wordt onderdeel van het klant contact center, bestaand uit commerciële binnendienst, klantenservice particulieren en klantenservice woningcorporatie. Samen met jouw collega’s mag je dit team vanaf het begin opbouwen. Als klantenservice medewerker woningcorporaties ben je onder andere bezig met:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bewoners bij storingen en serviceverzoeken.
Je registreert meldingen zorgvuldig in het systeem en beoordeelt de urgentie.
Je schakelt met servicecoördinatoren van de juiste vestiging om de werkzaamheden in te plannen.
Je informeert bewoners en woningcorporaties/VvE’s over de voortgang van meldingen.
Je bewaakt de afspraken en termijnen, zodat elke melding tijdig en correct wordt afgehandeld.
Je denkt actief mee over verbeteringen in onze processen en klantcommunicatie.
Heb je met jouw team een belangrijke mijlpaal behaald? Yes! Dat gaan we uitgebreid vieren. Bijvoorbeeld door aan het eind van de werkdag gezellig met zijn allen de dag af te sluiten met wat lekkers of een vrijdagmiddagborrel aan het einde van de werkweek! En dan gaan we weer door, op naar een nieuwe mijlpaal!
Hoe technisch het werk ook is, het blijft mensen werk. Als servicedesk medewerker ben je klantgericht, communicatief sterk en een georganiseerd professional. Je kunt goed schakelen tussen bewoners, collega’s en opdrachtgevers, en blijft rustig onder druk. Dankzij jouw oplossingsgerichtheid weet je iedere beller verder te helpen met een glimlach, ook door de telefoon heen.
Mbo-niveau, bij voorkeur in een administratieve of facilitaire richting.
Je bent een teamspeler
Ervaring in een servicedesk- of klantcontactfunctie
Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Stressbestendig en in staat prioriteiten te stellen.
Affiniteit met technische dienstverlening of vastgoedbeheer is een pré.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal
Goed om te weten: dit zijn onze richtlijnen. Beschik jij over andere kwaliteiten? Die ook bij deze functie passen? Geweldig! Inspireer ons met jouw sollicitatie op deze vacature.
Blijf jezelf ontwikkelen bij Hoppenbrouwers. Van opleidingen tot cursussen in onze Hoppenbrouwers academy en het opdoen van werkervaring bij allerlei projecten. En ben je na een tijdje toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn er mogelijkheden om door te groeien of te specialiseren. Kansen genoeg!
Bekijk alle doorgroeimogelijkhedenWerken in ‘s-Hertogenbosch betekent bouwen aan techniek voor thuis. Vanuit deze vestiging richten we ons volledig op particuliere installaties en leiden we in onze eigen Hoppenbrouwers Academy nieuwe vakspecialisten op. Samen gaan we voor een duurzame toekomst!
Lees meer over deze vestiging Bereken je reistijd Deze link leidt naar een externe website en opent in een nieuw venster.
Jij werkt achter de voordeur bij mensen thuis. Van warmtepomp tot cv-ketel: jij zorgt dat installaties veilig, zuinig en comfortabel werken. Geen dag is hetzelfde en je hebt veel klantcontact. Werken in een klein team, met een groot verschil. Jij bent thuis in techniek.
Lees meer over onze Business Units
Gebruikt switch om tussen sollicitatie of bel mij terug formulier te switchen.
"*" geeft vereiste velden aan